تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

جهت استفاده از ماشین ظرفشویی قرص بهتر است یا ژل؟

قرص ها در ماشین ظرفشویی از عملکرد بسیار خوبی برخوردارند که قادر به از بین بردن سخت ترین لکه ها از روی ظروف می باشند. ژل ماشین ظرفشویی نیز از این ویژگی برخوردار است. اما قرص ماشین ظرفشویی جهت شست و شوی تعداد مشخصی ظروف طراحی شده و اگر ظروف شما کم باشد قادر به نصف کردن این قرص ها نخواهید بود. اگر تعداد ظرو‌ف بیش از توانایی قرص باشد نیز ظروف به خوبی تمیز نخواهد شد. بنابراین ژل ماشین ظرفشویی در این شرایط بهترین انتخاب است که بر اساس تعداد ظروف و مقدار کثیفی آن می توانید ظروف را به بهترین شکل تمیز کنید. اگر اقدام به خریداری قرص یا ژل اورجینال ظرفشویی خود نکنید به مرور به دستگاه آسیب وارد شده و نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش خواهید داشت.

چرا باید لاستیک دور درب ظرفشویی بوش را جرم گیری کرد؟

 لاستیک دور درب نقش مهمی در عملکرد ماشین ظرفشویی بوش شما ایفا می کند. این لاستیک در زمان شست و شو  از خارج شدن آب درون دستگاه جلوگیری می نماید.
شست و شو و جرم گیری مرتب لاستیک دور درب ظرفشویی  تا حد بسیار زیادی شما را تا مدت ها از تعمیر ظرفشویی بوش بی نیاز می سازد.
اگر  به مرور جرم و رسوبات درون لایه های لاستیک دور درب انباشته شود لاستیک دور درب شما به مرور دچار پوسیدگی شده و  کارایی آن کاهش می یابد.

نشانه های معیوب شدن لاستیک دور درب ظرفشویی بوش چیست؟

اصلی ترین نشانه های خرابی  لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی بوش که شما را نیازمند به تعمیر و بازسازی ظرفشویی بوش می کند شامل
 نشت آب از جلوی دستگاه به بیرون، کاهش کارایی دستگاه، چفت نشدن کامل درب دستگاه و یا روشن نشدن و عدم شروع به کار ماشین ظرفشویی می باشد که بهتر است با سرویس دوره ای این دستگاه و همچنین تعویض قطعات ظرفشویی با قطعات اورجینال از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید.

کدام یک از مشکلات بازوی آب پاش ظرفشویی بوش قابل تعمیر است؟

پس از باز کردن بازوی آبپاش ظرفشویی بوش باید بررسی کنید که سوراخ های آن مسدود  نشده باشند و در این مرحله در صورت  مسدود شدن  این سوراخ ها به دلیل انباشت مواد غذایی و رسوبات لازم است اقدام به باز کردن این انسداد کنید. اگر بلبرینگ های بازوی آب پاش معیوب شود، سریعا اقدام به تعویض این قطعه نمایید.
در صورت شکستگی بازوی آب پاش ظرفشویی بوش نیز جهت تعمیر ظرفشویی بوش اقدام به تعویض این قطعه کنید. شما می توانید بازوی آبپاش فابریک ظرفشویی را به همراه سایر قطعات اورجینال ماشین ظرفشویی بوش از روبراه سرویس خریداری نمایید و جهت ثبت درخواست سرویس دوره ای ظرفشویی بوش با ما در تماس باشید.

آیا امکان تعویض اکواستاپ ظرفشویی با شلنگ معمولی وجود دارد؟

شلنگ های آبی قادر به متوقف کردن آب بوده و توان انجام کار دیگری را ندارد، به جز برخی موارد که قادر به استفاده از یک مکانیسم متوقف کردن به وسیله آب درون شلنگ می باشند

برخی از شیلنگ های آکواستاپ هم دارای دریچه الکترونیکی هستند و به این صورت سیم از طریق شست و شو از ماشین ظرفشویی عبور می کند و می توان گفت در این شرایط  شیلنگ آکواستاپ شبیه به یک سوپاپ عمل می کند.

لازم به ذکر است که شیلنگ آکواستاپ ماشین ظرفشویی از عملکردی  برخوردار است که با یک شیلنگ معمولی  جهت تعمیر ظرفشویی بوش قابل تعویض نمی باشد.به این صورت اگر لازم به تعویض این قطعه باشد باید جهت تعویض آن با مراکز معتبر تماس نموده و از خدمات پس از تعمیر ظرفشویی بوش برخوردار شوید.