تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

چرا خرابی میکروسوئیچ ظرفشویی موجب روشن نشدن دستگاه می شود؟

اولین موردی که لازم است جهت تعمیر ظرفشویی بوش در صورت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بررسی نمایید، میکروسوئیچ درب  می باشد.

میکروسوئیچ نقش مهمی در  بسته نگه داشتن درب ظرفشویی  در زمان شست و شو  و همچنین  پیشگیری از نشت آب از دستگاه را بر عهده دارد.

نشت آب از ماشین  ظرفشویی می تواند ناشی از وجود مشکل در پمپ تخلیه ظرفشویی بوش رخ دهد. علاوه بر آن  با فشار قفل درب، میکروسوئیچ موجب متصل شدن برق در  برد کنترل نیز می شود. در صورت بسته نشدن کامل درب  ماشین ظرفشویی بوش ، میکروسوئیچ فعال نخواهد شد. در صورت بروز  مشکل در‌ میکروسوئیچ‌ نیز برق، به برد کنترل دستگاه  انتقال داده نشده  و به این صورت ماشین ظرفشویی روشن نمی شود.


آگاهی از دانستنی های مرتبط با ظرفشویی بوش چه فایده ای دارد؟

آیا در مورد ماشین ظرفشویی بوش اطلاعاتی دارید؟ آیا از  چگونگی عملکرد قطعات درون ماشین ظرفشویی بوش آگاهی دارید؟
ما در روبراه سرویس  شما را با ۱۱ دانستنی جذاب و کاربردی در مورد  ماشین ظرفشویی آشنا خواهیم کرد که احتمالا پیش از این از این مطالب کاردبردی آگاهی نداشتید!
در بخش مقالات آموزشی روبراه سرویس شما را با نحوه شست و شوی ظروف در  ماشین ظرفشویی تا  عملکرد دستگاه و آموزش استفاده اصولی از دستگاه آشنا خواهیم کرد  تا با آگاهی از این موارد و استفاده بهینه از دستگاه خود تا مدت ها  نیازی به تعمیر ظرفشویی بوش خود نداشته باشید.

نحوه افزایش طول عمر شیر برقی لباسشویی بوش به چه صورتی است؟

به منظور افزایش طول عمر شیر برقی  برای جلوگیری از تعمیر لباسشویی بوش لازم است  به هیچ عنوان فشار آب را تا انتها باز نکنید. اگر آب با فشار زیاد وارد شیر برقی لباسشویی  شما شود، در میان اهرم و بوبین قرار می گیرد و به این صورت موجب از کار افتادن اهرم خواهد شد. به منظور رفع این مشکل باید اجزای تشکیل دهنده شیر برقی‌ را باز کنید تا خشک شود و سپس این اجزا را در جای مشخص خود درون لباسشویی  قرار دهید تا به این شکل شیر برقی قادر به انجام کار باشد. علاوه بر آن با استفاده از فیلتر لباسشویی می توانید مانع از نفوذ املاح به درون دستگاه شوید و به این صورت طول‌ عمر این قطعه را تضمین نمایید.

شیر برقی چه عملکردی در لباسشویی دارد؟

یکی از  اصلی ترین  قطعات به منظور  شست و شوی لباس ها درون ماشین  لباسشویی شیر برقی است که با  معیوب شدن این قطعه لازم است هرچه سریع تر به فکر عیب یابی و تعمیر لباسشویی بوش خود باشید. شیر برقی در آبگیری لباسشویی  و همچنین ظرفشویی بوشبوش از نقش مهمی برخوردار است و معیوب شدن این قطعه شما را نیازمند دریافت خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش و خرید قطعات می سازد.

تایمر درون لباسشویی چه ارتباطی با هیدروستات دارد؟

هیدروستات قطعه ای بسیار مهم در لباسشویی است که در تنظیم سطح آب دستگاه نقش مهمی ایفا می کند. میکروسوئیچ هیدروستات  از یک سو وظیفه کنترل جریان برق  موجود درون شیر برقی را بر عهده دارد و از سوی دیگر پس از آن که آب به سطح مشخص رسید، وظیفه اتصال تایمر را بر عهده دارد. اگر  آب به سطح مناسب درون مخزن برسد و تایمر فعال نشود ممکن است مشکل از میکروسوئیچ  لباسشویی باشد بنابراین در این شرایط جهت تعمیر لباسشویی بوش اول منتظر آبگیری دستگاه و خاموش شدن شیر برقی باشید.در مرحله بعدی نیز اقدام به بررسی میکروسوئیچ به وسیله مولتی متر کنید. اگر مشکل رفع نشد نیز جهت تعمیر دستگاه با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران در تماس باشید.