تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

داغ شدن بیش از حد آب در لباسشویی چه پیامدی دارد؟

در صورت قرار گیری بیش از حد المنت در مدار لباسشویی، با چروک شدن لباس ها در لباسشویی خود مواجه خواهید شد. المنت در مدل های قدیمی و ترموستات در مدل های جدید لباسشویی در گرم کردن آب درون دستگاه نقش مهمی ایفا می کنند. در صورت گرم شدن آب به اندازه کافی به برد پیام می دهند و المنت از مدار خارج می شود. در صورت معیوب شدن این قطعه لازم است جهت تعمیر لباسشویی بوش با مراکز معتبر تماس نمایید.

گرم نبودن آب در ظرفشویی چه پیامدی دارد؟

چنانچه آب ورودی به ماشین ظرفشویی شما از گرمای مناسبی برخوردار نباشد، فرایند شست و شوی ظروف در دستگاه طولانی تر می باشد چرا که ماشین ظرفشویی جهت شست و شوی ظروف به آب گرم نیاز دارد. درجه گرمای آب مورد نیاز برای شست و شوی ظروف مایین ۱۲۰ تا ۱۵۰ درجه می باشد و اگر درجه آب از این میزان کمتر باشد لازم است به فکر تعمیر ظرفشویی بوش باشید.

چه عواملی موجب نشتی آبمیوه گیری می شود؟

اگر آبمیوه گیری شما نشتی دارد، به منظور عیب‌یابی دستگاه و پیش از تماس با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش بهتر است اقدام به بررسی برخی عوامل نمایید. به این صورت بررسی کنید که تفاله زیاد درون دستگاه شما انباشته نشده باشد. انسداد یا کثیفی بیش از حد فیلتر، استفاده از آبمیوه گیری در دور بالا، لرزش بیش از حد آبمیوه گیری و شکستن درپوش دستگاه نیز در بروز این مشکل موثر می باشد.

چه مواردی در قدرت اسپرسوساز تاثیر گذار است؟

اگر به صورت مداوم از اسپرسوساز خود استفاده می کنید، به منظور پیشگیری از بروز مشکل رقیق شدن اسپرسو و نیاز به تعمیر اسپرسوساز بوش لازم است به برخی نکاتی نظیر رسوب زدایی مرتب اسپرسوساز جهت پیشگیری از انباشت رسوبات و استفاده از آب‌ تصفیه شده به منظور جلوگیری از انباشته شدن رسوبات توجه کنید تا قادر به تهیه قهوه با کیفیت باشید.

چرا قدرت جاروبرقی کاهش یافته است؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در زمان کار با جاروبرقی با آن مواجه شوید، کاهش قدرت دستگاع است. این مشکل می تواند ناشی از کاهش و یا اتمام زغال جاروبرقی باشد. بنابراین لازم است جهت تعمیر جاروبرقی بوش اقدام به بررسی زغال کنید. این مشکل می تواند ناشی از معیوب شدن کلکتور نیز رخ دهد. بنابراین بهتر است جهت رفع این مشکل با مراکز مجاز تماس نمایید.