تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

چرا میوه شسته نشده را نباید درون یخچال قرار داد؟

یکی از مهم ترین مواردی که برای پیشگیری از نیاز به تعمیر یخچال فریزر بوش و یا فاسد شدن سایر مواد نباید درون یخچال قرار داد، میوه شسته نشده می باشد. آلودگی میوه ها موجب تولید و پخش باکتری درون یخچال می شود. پخش این آلودگی ها علاوه بر ایجاد بوی بد درون یخچال، موجب فاسد شدن سایر مواد نیز می شود. بنابراین اگر با زود فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال مواجه شده اید لازم است بدانید که این آلودگی ناشی از میوه های شسته نشده است.

برنامه Auto 45/65 چه کاربردی در ماشین ظرفشویی دارد؟

این برنامه برای شست و شوی ظروف پر چرب و مخلوط مانند ظروف صبحانه، ناهار و شام کاربردی می باشد و به شکل اتوماتیک عمل می کند. به این شکل برای ظروفی با چربی کم با توجه به سنسور کثیفی داخل دستگاه، شست و شو با دمای ۴۵ درجه انجام می گیرد. اما اگر چربی ظروف بیشتر باشد، دمای آب به ۶۵ درجه می رسد. این برنامه جزء کاربردی ترین برنامه های شست و شو است و در صورت اختلال در این برنامه با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تماس باشید.

استفاده از قهوه نامرغوب چه پیامدی دارد؟

پیش از تهیه قهوه، به مرغوب بودن آن توجه کنید. چرا که در بسیاری از اوقات ممکن است استفاده از قهوه نامرغوب و یا تاریخ گذشته، به دستگاه شما آسیب وارد نماید. بهتر است درون قهوه ساز های برخوردار از آسیاب، از قهوه خیلی چرب استفاده نکنید. چرا که این اتفاق موچب انسداد در مجرای داخلی دستگاه می گردد. علاوه بر آن جهت جلوگیری از کاهش طول عمر قهوه ساز و پیشگیری از معیوب شدن قطعات و نیاز به تعمیر قهوه ساز بوش، به رسوب زدایی مرتب دستگاه خود توجه کنید.

قطعات یخچال فریزر بوش‌را از کجا خریداری کنیم؟

یکی از مهم ترین موارد در زمان تعمیر یخچال فریزر بوش، استفاده از اورجینال ترین قطعات است. چرا که در صورت استفاده از قطعات تقلبی یخچال فریزر بوش، در کوتاه مدت دستگاه شما دچار مشکل خواهد شد. بنابراین بهتر است اگر برای تعمیر دستگاه خود چاره ای جز تعویض قطعات نداشتید، به اورجینال بودن این قطعات توجه کنید. شما می توانید اورجینال ترین قطعات را با ضمانت خدمات پس از فروش و با مناسب ترین قیمت از روبراه سرویس خریداری کنید.

روغن کاری جاروبرقی چه تاثیری بر صدای دستگاه دارد؟

اگر شما نیز با صدای بیش از حد جاروبرقی در زمان کار مواجه شده اید، لازم است بدانید که صدای جاروبرقی در بسیاری از اوقات طبیعی بوده و نیازی به تعمیر جاروبرقی بوش ندارد. اما بهتر است بدانید که معمولا قطعات فلزی جاروبرقی چرب هستند و ممکن است به دلیل استفاده از دستگاه و به مرور زمان، این چربی از بین برود و از بین رفتن چربی موجب ساییدگی این قطعات به یکدیگر و خارج شدن صدای زیاد از دستگاه می شود. بنابراین به روغن کاری قطعات دستگاه توجه کنید.