تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

چه قطعاتی در روشن نشدن ماشین لباسشویی مؤثر است؟

اگر با بررسی پریز برق و کابل و دوشاخه لباسشویی مشکل روشن نشدن دستگاه شما رفع نشد، لازم است اقدام به بررسی قطعات اصلی دستگاه خود نمایید. قطعاتی که در روشن نشدن ماشین لباسشویی شما مؤثر می باشد خرابی تایمر، میکروسوئیچ، موتور، برد الکترونیکی، پارازیت گیر، المنت و پمپ تخلیه در بروز این مشکل مؤثر می باشد. اگر قادر به عیب یابی و رفع این مشکلات در منزل خود نیستید می توانید به منظور رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش تماس نمایید.

شیر برقی چه تاثیری در کار نکردن ظرفشویی دارد؟

زمانی که ماشین ظرفشویی شما روشن می شود اما در مرحله اول فرایند شست و شوی ظروف متوقف می شود، ممکن است مدار های مرتبط به تخلیه دچار مشکل شده باشد. در صورتی که در فرایند آبگیری دستگاه نیز مشکلی ایجاد شده باشد، لازم است از باز بودن شیر ورودی آب مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید که شلنگ ورودی خم نشده باشد و همچنین شیر‌ برقی نیز معیوب نشده باشد. در صورت وجود مشکل در شیر برقی به منظور تعمیر ظرفشویی بوش با نمایندگی روبراه سرویس در تماس باشید.

خرابی لاستیک دور درب چه تاثیری در سرد نکردن یخچال دارد؟

یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است شما را با سرد نکردن دستگاه مواجه سازد و لازم است سریعا به فکر تعمیر یخچال فریزر بوش باشید، خرابی لاستیک دور درب است. ممکن است به مرور زمان لاستیک دور درب دستگاه شما دچار پوسیدگی، پارگی و یا دفرمه شده باشد. در این شرایط هوای محیط به داخل دستگاه نفوذ می کند و دستگاه خنک نمی شود در نتیجه کمپرسور به صورت مداوم برای خنک کردن یخچال فعالیت می کند.

چه زمانی باید اقدام به جرم گیری لباسشویی کنیم؟

یکی از سوالات کاربران آن است که بهترین زمان برای جرم گیری لباسشویی چه زمانی است؟ این زمان به میزان سختی آب منطقه شما بستگی دارد. همچنین نوع شوینده مورد استفاده و میزان کثیفی لباس ها نیز در این مورد تاثیر گذار است. در ماشین های لباسشویی جدید زمانی که لازم باشد اقدام به جرم گیری دستگاه کنید با خطای drum clean یا top clean مواجه می شوید که لازم است به منظور پیشگیری از نیاز به صرف هزینه سنگین تعمیر لباسشویی بوش سریعا به فکر رسوب زدایی دستگاه باشید.

چه مواردی در شست و شوی بد ظروف در ظرفشویی تاثیر دارد؟

یکی از مشکلات رایج کاربران در زمان کار با ماشین ظرفشویی، شست و شوی نامناسب ظروف درون دستگاه است. به دلیل کاربرد ماشین ظرفشویی در شست و شوی ظروف لازم است در این شرایط سریعا به فکر تعمیر ظرفشویی بوش باشید. اصلی ترین عواملی که می تواند در شست و شوی نامناسب ظروف تاثیر گذار باشد شامل مواد شوینده نامرغوب، عدم رسوب زدایی مرتب دستگاه، پر شدن فیلتر کف و .. می باشد که لازم است سریعا به فکر رفع مشکل و تعمیر دستگاه خود باشید.