تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

تعمیرگاه لوازم خانگی بوش و فروشگاه قطعات جانبی لوازم خانگی بوش

روبراه سرویس ارائه کننده کلیه قطعات لوازم خانگی بوش و تعمیر لوازم خانگی بوش با بهترین کیفیت در محل شما می باشد

درشت بودن دانه قهوه چه پیامدی در اسپرسوساز دارد؟

اگر شما نیز با صدای زیاد اسپرسوساز در زمان کار مواجه شده اید لازم است بدانید که یکی از عوامل مهم در بروز این مشکل می تواند ناشی از درشت بودن دانه قهوه مورد نظر و عدم آسیاب مناسب آن باشد. بنابراین لازم است قهوه درون اسپرسوساز شما به خوبی نرم و آسیاب شده باشد در غیر این صورت با صدای زیاد اسپرسوساز در زمان کار مواجه شده و ممکن است نیاز به تعمیر اسپرسوساز بوش داشته باشید.

خارج شدن موتور جاروبرقی از آب بندی چه پیامدی دارد؟

موتور جاروبرقی از یک لاستیک نگهدارنده پلاستیکی برخوردار است. در صورت گرم شدن محفظه موتور، ممکن است این لاستیک دفرمه شود. در صورت کارکرد بیش از حد موتور و یا انسداد مسیر مکش، موتور از مهر و موم خود خارج شده و لازم است به فکر رفع این مشکل و تعمیر جاروبرقی بوش و تعویض قطعات باشید.

خرابی موتور ماشین ظرفشویی چه پیامدی دارد؟

موتور در ماشین ظرفشویی نقش مهمی در پمپاژ کردن آب را ایفا می کند. این موتور ها در انواع مختلفی در ماشین ظرفشویی وجود دارد. در مدل های دایرکت، برد راه انداز موتور می باشد. در موتور ۲۲۰ ولت، خازن راه انداز موتور است. در صورت بروز مشکل در موتور، بدون شک در دستگاه شما اختلال زیادی ایجاد شده و باید به فکر تعمیر ماشین ظرفشویی بوش باشید.

چه عواملی مانع از گرم شدن آب درون اسپرسوساز می شود؟

اگر شما نیز در زمان کار با اسپرسوساز متوجه شده اید که دستگاه شما قادر به گرم کردن آب نیست، لازم است سریعا اقدام به عیب یابی و رفع این مشکل کنید. اصلی ترین عوامل گرم نکردن اسپرسوساز شامل خرابی ترموستات، المنت، فیوز حرارتی، تجمع رسوبات درون دستگاه، معیوب شدن برد و عدم جریان برق کافی می باشد که بهتر است به منظور رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر اسپرسوساز بوش تماس نمایید.

گرفتگی در فیلتر جاروشارژی چه پیامدی دارد؟

اگر با مشکل کاهش مکش جاروشارژی مواجه شده اید، اولین چیزی که لازم است بررسی کنید، کثیف نبودن فیلتر است. به مرور زمان درون فیلتر گرد و خاک هایی انباشته می شود و این گرد و خاک به موتور نفوذ می کند. فیلتر قادر به جذب کامل ذرات گرد و غبار نیست و به این صورت اگر بیش از حد کثیف شود گرد و خاک بیشتری را از خود عبور داده و لازم است در این شرایط با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش در تماس باشید.